torstaina, lokakuuta 08, 2009 16:11

Hetkinen, lepäämme kaikin voimin

Naurispajassa niiskutetaan ja ollaan hiljaa eli levätään. Seuraava jakso tehdään tietysti heti kun elimistöt antavat myöten. Siihen asti pitäkää liljat kukka korkealla!









Kuva Kolilta Pieliselle selkeänä, syyskuisena iltana.

Tunnisteet: , , , , ,

1 Kommentit:

Anonymous Anonyymi sanoi...

Ei kai Naurispaja aio vaipua talviuneen?? Minä vasta löysin sen ja olen nyt kuunnellut kymmeniä vanhoja jaksoja. En pysty katsomaan televisiota (mieli pahenee: onko ihmiskunta tuommoista?) mutta olen aina kuunnellut radiota. Mitä enemmän FM:llä nyt onkin tarjontaa, sitä vähemmän löytyy kuunneltavaa.

Podcastia olen kokeillut joskus kotikoneelta, mutta mobiilikuuntelu on mahdollistunut vasta äskettäin, kun hoksasin, että parillakin uudella laitteellani voin ottaa jutut mukaan vaikka autoa ajaessa. Pöytäradiollakin kuuntelu jo onnistuu usb-tikulta.

Niinpä olen vasta nyt päässyt vertaamaan mikä ero on Naurispajalla ja vaikka Ylen ykkösaamulla. Ykkösaamu on kuin Margaret Dumont (http://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Dumont) puhumassa monologia ilman Marx-veljeksiä. Sen Naurispaja lyö alta aikayksikön mennen tullen.

Ja mikä ihana nauru joka tarttuu!

30 lokakuuta, 2009 09:25  

Lähetä kommentti

<< Etusivulle